Sluta upp med era jävla fixidér om den perfekta kroppen!

Så trött på brudar såväl som killar som har sina fixidér om den såkallade "perfekta kroppen"!
Ska alltid finnas någonting att klaga på, för - smal eller tjock.
Fler och fler hamnar i anorexi/bulemi/ortorexins spår. 
Tjejer och killar triggar igång varandra till de ena och de andra. Hittar på att de är bra för kroppen osv.
Alla är perfekta, unika, fantastiska..listan kan göras lång med positiva betekningar av människans kropp.
Kvinnor har automatiskt mera "hull" runt rumpa, lår och mage.
De kom inte till för att folk ska hetsbanta bort det.


Jag kan ärligt säga att jag ibland faktiskt kan säga att jag tycker att de jag ser i spegeln ser riktigt bra ut.
Istället för att klaga på vad man önskar inte vore där.
Så kom igen, peppa dig själv med positiv energi och älska de du har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0