don't lose your faith,don't run away, it's only life.

Blev ingen uppdatering igår och inte i förrgår kväll heller när jag kom hem. Hade inget sug efter att få uppdatera så.
Iaf, de är grisfesten/köpingfesten/yran....ja kärt barn har många namn i helgen. Drog in igår vid typ fem med Jenny och vi mötte upp Kim vid hemköp, var kvar där en timme eller nå. Drog senare runt på stan blev iaf att dra mot Adria å käka kebab vid åtta för att de var fullt i stan så. Träffa lite folk och drog senare hem med tjugo i tio bussen. När vi kom hem så färgade jag jennys hår. La mig så att jag skulle kunna kolla på BB-reprisen men tro på fan att jag somnade mitt i reklamen som är före. Vaknade i morse vid halv tio. Gick upp, käka frukost och drog senare ut till skedvi för att köra lite.


Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0